woensdag 14 mei 2014

Wishlist | Dinieke

Hoi! 
Vandaag heb ik een wishlist voor jullie.
Als je niet weet wat een wishlist is: het is een lijstje waarop dingen staan die je graag wil hebben. :)
Als eerst wil ik graag een bikini. Ik heb niet echt een leuke bikini die goed past. Dus dat heb ik nodig. Meestal koop ik er eentje bij H&M.


Een lipstick van MUA (Make Up Academy). Deze wil ik cadeau geven aan iemand. :)


Ook nog altijd wil ik een Skater skirt. Ik weet alleen niet of het mij wel staat. Maar misschien koop ik er ooit nog één.


Dit is niet echt iets wat er normaal op een wishlist staat, maar dit is iets wat ik een keer wil proeven. Bubble tea lijkt me namelijk echt lekker! Hebben jullie het al een keer gehad?


Zo'n zonnebril, een pilotenbril, wil ook graag hebben. Ik vind het een leuk soort zonnebril, en ik heb last van hooikoorts en dat is ook een hulpmiddel!


Ik heb Spotify al, en ik gebruik het ook vaak, maar nu wil ik nog graag Spotify premium. Het is Spotify zonder reclames, je hoeft geen internetverbinding te hebben om te luisteren en je kunt de muziek downloaden. Ik vind het echt heel handig!

Dit was mijn wishlist! Op zich vond ik het best moeilijk om dingen te verzinnen.

Wat wil jij heel graag hebben?

Liefs, Dinieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten